خرید بخار شوی کرشر مدل SC 3 


قیمت : 2740000 تومان


برند : Karcher


خرید پستی بخار شوی کرشر مدل SC 3 


قیمت بخار شوی کرشر مدل SC 3 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



بخار شوی کرشر مدل SC 3


 


نقد و بررسی تخصصی

پس از جارو کردن، استفاده از آب و تی کشیدن برای از بین بردن لکه‌ها و جمع‌کردن خاک باقی‌مانده و نیز تمیز کردن نهایی محل کار و زندگی استفاده می‌شده است. استفاده از بخارآب به خاطر حرارت و قدرت نفوذی که دارد این روزها جای تی کشیدن را گرفته است. برای تمیز کردن با بخار، دستگاه‌های بخارشوی متنوعی به بازار عرضه شد. تبدیل هر چه سریع‌تر آب به بخار و قدرت متمرکز کردن بخار خروجی از نکاتی است که تولیدکنندگان مختلف در مورد آن حساسیت ویژه‌ای به خرج می‌دهند تا محصولاتشان از بقیه بهتر شود. در محل زندگی استفاده از بخارشو بسیار اهمیت دارد خصوصاً خانواده‌هایی که کودکان خردسال دارند و در حال تجربه کردن محل زندگی خود هستند. استفاده از مواد شوینده و شیمیایی برای تمیز کردن کف منازل می‌تواند برای سلامتی این کودکان مضر باشد ولی استفاده از بخارآب بدون هیچ‌گونه افزودنی همان تمیزی را حاصل می‌کند و تا حدودی باعث ضدعفونی نیز می‌شود.

راهنمای بخار شوی کرشر مدل SC 3

ساختار و بدنه

بخار شوی «کرشر» مدل «SC 3» مانند بسیاری از محصولات این شرکت به رنگ زرد و مشکی ساخته‌شده است. بدنه این محصول از پلاستیک است و در ساخت آن از مواد اولیه باکیفیت استفاده‌ شده است. این محصول هیچ قسمت جداشونده‌ای در بدنه اصلی ندارد و مخزن آب داخل بدنه تعبیه‌ شده است.

دو چرخ نسبتاً بزرگ درعقب دستگاه تعبیه‌ شده است. این دو چرخ به همراه چرخ کوچک دوّار زیرین دستگاه به حرکت آسان دستگاه بر روی زمین و سطوح مختلف کمک شایانی می‌کند. البته برای حمل به‌صورت دستی هم دستگیره‌ای روی بدنه در نظر گرفته‌شده است.

لوله‌ها و سری‌های این مدل نیز تمام پلاستیک است و به رنگ مشکی ساخته‌شده‌اند.

در قسمت پشتی دستگاه جایگاهی برای قرارگیری قطعات در نظر گرفته‌ شده است که می‌تواند قطعات را در آن قرار داد و به‌اصطلاح دستگاه در حالت پارکینگ قرار می‌گیرد.

سیم برق

سیم بلند دستگاه محدودیت نزدیکی به پریز برق را کامل مرتفع می‌سازد و محدوده عملکرد دستگاه را افزایش می‌دهد ولی این سیم بلند کمی هم دست‌وپا گیر است و پس از اتمام کار باید توسط کاربر دسته شود و کنار دستگاه قرار گیرد چراکه سیم‌جمع‌کن در این مدل وجود ندارد.

لوله ها و سری ها

مدل SC 3 کرشر دارای دو لوله رابط نیم متری است که برای افزایش طول لوله بخار و دسترسی به نقاطی که در ارتفاع هستند (مثل پنجره‌های قدی) و یا تمیز کردن کف، از آن‌ها استفاده می‌شود. این دو لوله می‌توانند به همدیگر وصل شوند تا بلندتر شوند یا به‌صورت تک استفاده شوند. یک انتهای آن‌ها به دسته کنترلی متصل می‌شود و انتهای دیگر برای اتصال به لوله دیگر یا پارویی یا سری متمرکز استفاده می‌شود.

بخارشوی SC 3 دارای یک پارویی است که طراحی خاصی دارد. زیر این پارویی حوله یا پد مخصوص قرار می‌گیرد و توسط گیره‌های طرفین پارویی ثابت می‌شود. بخار از منافذ پارویی بیرون آمده و از حوله بیرون می‌آید؛ به‌این‌ترتیب کشیدن پارویی روی زمین باعث تمیزی سطوح می‌شود.

سری‌های دیگر این مدل نیز برای تمیز کردن شیارها، درزها استفاده می‌شوند.

عملکرد

توان بالای بویلر این دستگاه باعث می‌شود تا توان 1900 واتی آن صرف داغ کردن و تبدیل آب به بخار ظرف 30 ثانیه شود. فشار 3.5 بار بخار از مجرای بخار رد شده و با فشار از آن خارج می‌شود. استفاده از سیستم کویل در این مدل باعث می‌شود تا مخزنی به‌عنوان مخزن فشار وجود نداشته باشد و آب در لحظه تبدیل به بخار شود. یکی از مزایای این روش این است که در صورت اتمام آب درون مخزن نیازی به صبر کردن برای خنک شدن دستگاه یا مخزن بخار نیست؛ به‌این‌ترتیب اختلالی درروند تمیزکاری پیش نخواهد آمد.

دستگیره کنترلی و شیلنگ

کنترل فشار بخار از روی دسته از مزایای این محصول است، توسط دسته ارگونومیک این مدل امکان بخار دهی با فشار زیاد یا کم ممکن می‌شود. برای شروع بخاردهی کافیست کاربر دکمه زردرنگ بزرگ زیر دسته کنترلی را فشار دهد. بزرگی این دکمه مانع از خستگی دست می‌شود.

شیلنگ رابط پلاستیکی SC 3 کیفیت و ضخامت خوبی دارد که مانع از شکستگی یا له شدن حالت خرطومی آن می‌شود. این شیلنگ رابط از یک سو به بدنه دستگاه و از سوی دیگر به دستگیره کنترلی متصل است و جدا نمی‌شود. پس از اتمام کار این شیلنگ توسط کاربر به‌صورت گرد جمع شده و در کنار دستگاه قرار می‌گیرد.

فیلتر سختی گیر

آب دارای املاح و اجرامی است که ممکن است به چشم نیاید، هر چه قدر هم آب تصفیه‌شده باشد بازهم املاحی در آن وجود دارد که در صورت گرم شدن و جوش آمدن رسوب می‌کند. استفاده از قرص‌های سختی گیر در بخارشو های مخزنی معمول است ولی در SC 3 از کارتریج سختی گیر استفاده‌ شده است که به خاطر طول عمرش به‌صرفه‌تر است. تنظیم این کارتریج باید از روی راهنمای همراه دستگاه انجام شود تا بهترین عملکرد را برای آب استفاده‌شده داشته باشد. نکته قابل‌توجه این‌که این فیلتر نباید مدام گذاشته و برداشته شود چراکه حسگرهای داخل دستگاه دچار اختلال می‌شوند. این فیلتر یا کارتریج بار اول داخل دستگاه قرار می‌گیرد و تنها در صورت لزوم از دستگاه خارج می‌شود. پر کردن منبع آب هم از کناره‌های این فیلتر صورت خواهد گرفت. باید توجه داشت که درآوردن یا جاگذاری فیلتر در حین فعالیت دستگاه، می‌تواند در میزان بخار خروجی از دستگاه تأثیرگذار باشد. زمانی که مخزن اطراف کارتریج برای اولین بار پرشده باشد دستگاه نیاز به یک استراحت کوتاه‌مدت دارد در غیر این صورت از دستگاه در اولین بار استفاده آب خارج می‌شود. میزان حداکثر بخار خروجی پس از گذشت 30 ثانیه به حداکثر می‌رسد.

نتیجه گیری

SC 3 از شناخته‌شده‌ترین بخارشوهای شرکت کرشر است. در طراحی و ساخت این محصول تجربیات گذشته به کار گرفته‌شده است. کیفیت بالای ساخت و عملکرد بهینه این دستگاه تحت نام و برند کرشر می‌تواند اطمینان خاطری برای خریداران آن محسوب شود. گرچه اشکالات کمی مانند نبود سیم‌جمع‌کن، جدانشدن منبع آب و لزوم بلند کردن کل دستگاه برای خالی کردن منبع، نبود نشانگر آماده به بخاردهی، می‌تواند خریدار را به شک بیندازد ولی مشاهده عملکرد دستگاه باعث چشم‌پوشی بر این نقص‌ها می‌شود.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


بخارشوی «کرشر» مدل «SC 3»، محصولی با طراحی بسیار پیشرفته، ابعاد نسبتا کوچک، توان مصرفی بالا و قابلیت‌های ویژه است. این بخارشوی برای شست‌وشوی زمین و دیوار کارایی دارد. همچنین با توان مصرفی 1900 وات و وزن 3.14 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است. این محصول که ظرفیت مخزن آبش به یک لیتر می‌رسد، می‌تواند تنها در 30 ثانیه، برای تولید بخار آماده شود. نگهداری و شست‌وشوی این محصول بسیار آسان است. گفتنی است که به همراه این بخارشوی، برس‌های مخصوصی برای شست‌وشوی سطوح مختلف، نازل‌های پنجره‌ای، نازل قدرتی، نازل دقتی و دیگر برس‌های مهم و کاربردی به کاربران ارائه می‌شود؛ درنتیجه به کمک این محصول بسیار پیشرفته می‌توانید به‌آسانی شیشه، میز، پوشش کف، سرامیک، سنگ و... را با قدرت بخار زیاد شست‌وشو دهید. وجود قفل ایمنی کودک، بروز هرگونه خطر را برای کودکان کنجکاو ناممکن می‌سازد. در نظر داشته باشید که کرشر شرکتی آلمانی است که در سال 1935 میلادی تاسیس شده است. این شرکت در زمینه‌ی طراحی و ساخت لوازم شست‌وشوی خاص و ابزار صنعتی، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهد. کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی‌های خاص محصولات کرشر، در سراسر جهان شناخته ‌شده است.

 


 



تصاویر بیشتر


 



بخار شوی کرشر مدل SC 3
بخار شوی کرشر مدل SC 3
بخار شوی کرشر مدل SC 3


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



بخار شوی کرشر مدل SC 3
بخار شوی کرشر مدل SC 3
بخار شوی کرشر مدل SC 3


 


 

خرید بخار شوی کرشر مدل SC 3 ارزان,بخار شوی کرشر مدل SC 3 با قیمت ارزان,خرید Karcher ارزان,Karcher با قیمت ارزان,خرید پستی بخار شوی کرشر مدل SC 3,خرید اینترنتی بخار شوی کرشر مدل SC 3,خرید بخار شوی کرشر مدل SC 3 با قیمت 2740000,خرید بخار شوی کرشر مدل SC 3 فقط 2740000,خرید Karcher بخار شوی کرشر مدل SC 3,خرید Karcher با قیمت 2740000,kharid بخار شوی کرشر مدل SC 3,gheymat بخار شوی کرشر مدل SC 3, هر چی که بخوای بخار شوی کرشر مدل SC 3 خرید بخار شوی کرشر مدل SC 3 قیمت : 2740000 تومانبرند : Karcherخرید پستی بخار شوی کرشر مدل SC 3 قیمت بخار شوی کرشر مدل SC 3  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.   نقد و بررسی تخصصی پس از جارو خرید بخار شوی کرشر مدل SC 3 ارزان,بخار شوی کرشر مدل SC 3 با قیمت ارزان,خرید Karcher ارزان,Karcher با قیمت ارزان,خرید پستی بخار شوی کرشر مدل SC 3,خرید اینترنتی بخار شوی کرشر مدل SC 3,خرید بخار شوی کرشر مدل SC 3 با قیمت 2740000,خرید بخار شوی کرشر مدل SC 3 فقط 2740000,خرید Karcher بخار شوی کرشر مدل SC 3,خرید Karcher با قیمت 2740000,kharid بخار شوی کرشر مدل SC 3,gheymat بخار شوی کرشر مدل SC 3,